Ćwiczenia na pozytywne myślenie

Aktualizacja: 8 paź 2020

Jak wiemy, jesień sprzyja nastrojom depresyjnym i natłokowi złych myśli i smutku. Jak włączyć pozytywne myślenie w tym nieciekawym dla naszych dusz czasie?

Pozytywne myśli mają zbawienny wpływ na nasz umysł i ciało. Żeby cieszyć się życiem, musimy nauczyć się ograniczać to, co wpływa na nas negatywnie, a zacząć czerpać radość z małych rzeczy. Łatwo powiedzieć, prawda? A przecież większość naszych niepokojów to kumulacja malutkich zmartwień, które zsumowane odbijają piętno na naszym wewnętrznym świecie.


Zacznij od:

- wyzbycia się życia w nieustającej czujności i niepokoju (zadaj sobie pytanie – „czy to, co mnie niepokoi jest aż tak istotne, czy też nie ma to dużego znaczenia?)

- obserwowania, jak każda negatywna myśl wpływa na Twoje ciało

- zastąpienia negatywnych myśli tymi pozytywnymi i… konstruktywnymi zajęciami

- planowania, poszerzania swoich zainteresowań

- mów i myśl o sobie w samych superlatywach

- szukania pozytywów w każdej sytuacji, staraj się diagnozować problem danej sytuacji i szukać jego rozwiązań



9 wyświetlenia0 komentarz

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

ul. Limanowskiego 194/196, 91-027 Łódź
Poradnia Psychologiczno-Psychiatryczna EGO

Jesteśmy czynni od pon. do pt. w godz. 8:00-20:00

Konsultacje on-line prowadzimy również w soboty!

42 251 51 51

691 070 075