Regulamin odwoływania wizyt komercyjnych w naszej Poradni
Szanowni Państwo, w trosce o najwyższą jakość i dostępność do usług w Naszej Poradni informujemy, iż zapisując się na wizytę wyrażają Państwo zgodę na przestrzeganie regulaminu dotyczącego opłacania / odwoływania wizyt.
Uprzejmie informujemy, że wszystkie wizyty pierwszorazowe i kolejne u lekarza psychiatry/psychologa/psychoterapeuty muszą zostać opłacone co najmniej 2 dni ROBOCZE do godziny 12 przed planowanym terminem wizyty.
W przypadku, gdy zgłoszą Państwo chęć rezygnacji z wizyty do godziny 12:00 dnia poprzedzającego planowaną wizytę środki zostaną Państwu zwrócone.
Zwrot środków nastąpi również gdy wizyta nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie Poradni, których nie można było wcześniej przewidzieć.
W pozostałych przypadkach Państwa nieobecność na wizycie jest płatna.
*Płatności za stałe sesje psychoterapii/nieobecności – ustalane z terapeutą.
UWAGA!
Prosimy o przybycie na wizytę minimum 10 minut przed godziną rozpoczęcia wizyty. Rezerwacja wizyty wymaga opłacenia wizyty za pośrednictwem płatności internetowej.
Zgodnie z regulaminem prosimy o dokonanie płatności co najmniej 2 dni ROBOCZE przed planowaną wizytą.
W przypadku braku możliwości opłacenia wizyty poprzez system DotPay prosimy o dokonanie tradycyjnego przelewu:
Nr konta 53 1140 2004 0000 3302 8057 1471.
W tytule przelewu prosimy wpisać:
Imię i nazwisko Pacjenta, datę wizyty.
Potwierdzenie przelewu prosimy wysłać na adres: poradniaegorezerwacje@gmail.com
W trosce o najwyższą jakość i dostępność do usług w Naszej Poradni informujemy, iż zapisując się na wizytę wyrażają Państwo zgodę na przestrzeganie regulaminu dotyczącego opłacania / odwoływania wizyt.
W przypadku, gdy zgłoszą Państwo chęć rezygnacji z wizyty do godziny 12:00 dnia poprzedzającego planowaną wizytę środki zostaną Państwu zwrócone. Wypełniony i podpisany formularz zwrotu (klinij w link i pobierz formularz w formacie PDF) należy:
-wysłać na adres: poradniaegorezerwacje@gmail.com lub
– dostarczyć osobiście do rejestracji Poradni lub
– wysłać drogą korespondencyjną na adres: Poradnia Ego 91-027 Łódź, ul. B. Limanowskiego 194/196
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania formularza zwrotu.
Zwrot środków nastąpi również gdy wizyta nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie Poradni, których nie można było wcześniej przewidzieć.
W pozostałych przypadkach Państwa nieobecność na wizycie jest płatna.
*Płatności za stałe sesje psychoterapii/nieobecności – ustalane z terapeutą.
W razie pytań lub wątpliwości związanych z wizytą skontaktuj się naszą rejestracją pod nr tel. 42 251 51 51 lub 691 070 075. Jesteśmy czynni od pon. do pt. w godz. 8 – 20.