Regulamin odwoływania wizyt komercyjnych w naszej Poradni

Szanowni Państwo, w trosce o najwyższą jakość i dostępność do usług w Naszej Poradni informujemy, iż zapisując się na wizytę wyrażają Państwo zgodę na przestrzeganie regulaminu dotyczącego opłacania / odwoływania wizyt.

Uprzejmie informujemy, że wszystkie wizyty pierwszorazowe i kolejne u lekarza psychiatry/psychologa/psychoterapeuty muszą zostać opłacone co najmniej 2 dni ROBOCZE do godziny 12 przed planowanym terminem wizyty.

W przypadku, gdy zgłoszą Państwo chęć rezygnacji z wizyty do godziny 12:00 dnia poprzedzającego planowaną wizytę środki zostaną Państwu zwrócone.

Zwrot środków nastąpi również gdy wizyta nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie Poradni, których nie można było wcześniej przewidzieć.

W pozostałych przypadkach Państwa nieobecność na wizycie jest płatna.

*Płatności za stałe sesje psychoterapii/nieobecności  – ustalane z terapeutą.

UWAGA!

Prosimy o przybycie na wizytę minimum 10 minut przed godziną rozpoczęcia wizyty. Rezerwacja wizyty wymaga opłacenia wizyty za pośrednictwem płatności internetowej.

Zgodnie z regulaminem prosimy o dokonanie płatności co najmniej 2 dni ROBOCZE przed planowaną wizytą.

W przypadku  braku możliwości opłacenia wizyty poprzez system DotPay prosimy o dokonanie tradycyjnego przelewu:

Nr konta 53 1140 2004 0000 3302 8057 1471.

W tytule przelewu prosimy wpisać:
Imię i nazwisko Pacjenta, datę wizyty.

Potwierdzenie przelewu prosimy wysłać na adres: poradniaegorezerwacje@gmail.com

W trosce o najwyższą jakość i dostępność do usług w Naszej Poradni informujemy, iż zapisując się na wizytę wyrażają Państwo zgodę na przestrzeganie regulaminu dotyczącego opłacania / odwoływania wizyt.

W przypadku, gdy zgłoszą Państwo chęć rezygnacji z wizyty do godziny 12:00 dnia poprzedzającego planowaną wizytę środki zostaną Państwu zwrócone. Wypełniony i podpisany formularz zwrotu (klinij w link i pobierz formularz w formacie PDF) należy:

-wysłać na adres: poradniaegorezerwacje@gmail.com lub

– dostarczyć osobiście do rejestracji Poradni lub

– wysłać drogą korespondencyjną na adres: Poradnia Ego 91-027 Łódź, ul. B. Limanowskiego 194/196

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania formularza zwrotu.

Zwrot środków nastąpi również gdy wizyta nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie Poradni, których nie można było wcześniej przewidzieć.

W pozostałych przypadkach Państwa nieobecność na wizycie jest płatna.

*Płatności za stałe sesje psychoterapii/nieobecności  – ustalane z terapeutą.

W razie pytań lub wątpliwości związanych z wizytą skontaktuj się naszą rejestracją pod nr tel. 42 251 51 51 lub 691 070 075. Jesteśmy czynni od pon. do pt. w godz. 8 – 20.

WIZYTA W PORADNI EGO

Dlaczego warto wybrać naszą Poradnie?

Od ponad 15 lat dbamy o zdrowie psychiczne mieszkańców Łodzi i okolic. Jesteśmy tu, aby towarzyszyć Wam na drodze do zdrowia psychicznego, oferując profesjonalne wsparcie i pełne zrozumienie.

  • Dyskrecja: W Poradni EGO ogromną wagę przykładamy do zapewnienia pełnej dyskrecji i poufności naszych usług.
  • Wygodne i przestronne gabinety: Komfort pacjentów jest dla nas priorytetem.
  • Indywidualne podejście do pacjenta: Każda osoba traktowana jest z pełnym zrozumieniem i szacunkiem.
  • Kompleksowe podejście do leczenia: Łączymy różne metody terapeutyczne, w tym psychoterapię i leczenie farmakologiczne, aby zapewnić kompleksową pomoc.

Lokalizacja

ul. B. Limanowskiego 194/196
91-027 Łódź

Google Maps

Godziny Otwarcia

Pon. – Pt.: 8:00 – 20:00
Sob.: Zamknięte
Niedz.: Zamknięte

Rezerwacja Wizyty

link do rejestracji poniżej:

Rezerwacja ONLINE